Årslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Var på Summerburst med två av de finaste människorna jag vet, bokat in mig på en kurs, praktiserat på Swedbank, "hållt" i ett stort event
.
Höll du några av dina nyårslöften? 
Hade inga nyårslöften vad jag minns

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov!

Vilka länder besökte du?
Turkiet

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? 
Mer upplevelser och mer kul! Gärna mer pengar också.


Vilket/vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Har inget speciellt datum faktiskt

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Förkylning bara

Bästa köpet/köpen?
Min kalender, alla dagar i veckan.

Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat och inredning

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Summerburst gjorde och gör mig fortfarande glad!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Alltid vet jag inte men låtar jag minns från året är b.la. Habits (Stay High), Summer, blame, happy osv..

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat... kan inte bara jag få tycka att det är roligt

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Inte fyllt än!

Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Som vanligt.. väldigt basic och rätt trist.

De bästa nya människorna du träffade?
Måste vara alla härliga på banken.

Planer för 2015?
Börja plugga, förhoppningsvis tjäna mycket pengar och ha roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0