Filmtips!

 
Igår tittade vi på "Let's be Cops". Vi har väldigt svårt att hitta filmer vi tycker om båda två, jag gillar oftast drama och realistiska filmer medans Oliver gillar... något annat. Men denna kände vi båda två att vi ville titta på så den fick det blir. Jag tycker den var riktigt rolig! Lättsam och en film man kan slötitta lite på men ändå vara med i handligen (gillar det).

Jag tycker i alla fall den var sevärd. Tips från mig till dig!

Så här står det om filmen på SF:s hemsida:
När två kompisar klär ut sig till poliser på en maskerad så blir de hyllade i kvarteret. Men när våra hjältar lyckas trassla in sig med riktiga gangsters och korrupta poliser så är de på god väg att bli av med sina falska polisleg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0