Hemnetknarkare

Jag är en hemnetknarkare av rang. Mår så bra i själen när jag får drömma mig bort i fina lägenheter. Min dröm är ju en sekelskifteslägenhet i Stockholms innerstad. Alltid varit, kommer nog alltid att vara. Sitter på hemnet fler dagar i veckan för att drömma att jag är ägare av en vacker pärla i min favoritstad. Men, så är ju inte fallet. Men drömma, det är det finaste som finns.

En jag aldrig har släppt. Är Michaela Fornis lägenhet (som nyss blev såld. Mitt hjärta gjordet på riktigt ont, jag ville så gärna ha den. Så fin.) En sjukt fin etta med 3 meter till tak! Lyllo den som köpte den.











 
Alltså hur härlig? Tänk er att slipa golvet och vitlasera det, då är den verkligen perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0