Julklappsastro

 

Påtal om presenter och julklappar....

Klickade mig in på Vecko Revyns astroblogg, där det står vad olika stjärntecken gillar att få. Tyckte det var väldigt ironiskt för det stämde faktiskt in. Så här står det om mitt tecken:

Stenbocken

Vad: kalender, skor, lakan, väska
Varför: Stenbocken har inga stora förväntningar på gåvor, men uppskattar verkligen när de fyller ett praktiskt syfte i hens liv. Nya, fina lakan, en kalender att fylla upp, skor att vandra runt i (eller byta…). Sådana här praktiska saker går rakt hem hos Stenbocken, som inte kan låta bli att känna sig nöjd över hur användbara hens presenter är. Och de får gärna ha mycket stil. Ju mer stil, desto högre värderar Stenbocken sin gåva.


Jag minns inte en enda jul/födelsedag jag inte önskat mig skor eller någon väska. Jag minns heller inte någon jag inte fick skor när jag önskat mig det.. Skor är bland de bästa jag vet. Jag kan använda dom så mycket och de är skönt att slippa köpa dom själv. Ironiskt att det stämmer så bra. Praktiska saker och saker jag har nytta av önskar jag mig ALLTID. 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0