Presenter

Snart fyller jag år och frågan vad jag önskar mig dyker upp titt som tätt. Problemet är.. att jag inte behöver något speciellt. Finns ju mycket i världen jag vill ha, men känner inte riktigt att det är samma sak.. (har man blivit gammal då eller?) Något jag behöver och verkligen vill ha är nya hörlurar (som jag tjatar på Stephanie och pappa varje gång vi ses, så hoppas jag får dom, haha) Men annars.... Ingen aning.

Jag skulle behöva träningskläder, så att jag tar tag i det, men jag vill inte önska mig det, man kan ju få något roligare då?.... Velpelle man är ändå. Sen finns det ju saker man verkligen vill ha, men som kostar väldigt mycket så man vet att man ändå inte kommer få och inte önskar sig då..

De enda jag behöver nu är väl tågbiletter och lite fickpengar.. FÖR JAG SKA BÖRJA PLUGGA! Woho!! Bara en dag i veckan, men det är mer än jag någonsin trodde att jag skulle göra.

Sen är jag en sån person som faktiskt tycker om att få presentkort, för när det dyker upp något fint plagg, eller fin sak, eller som jag behöver, då kan jag köpa det! De tycker jag är helt perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0