50 frågor

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? Luisa Schytt (om oliver var pappa vilket är mest troligt) den som snor det dör.

2. Kärlek eller vänskap - SVÅRT! Vänskap säger jag nog ändå!

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Harry Potter och den flammande bägaren

4. Har du bra självförtroende? - Ja det tycker jag faktiskt

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Äta godis (men köpte inget idag pga sparar pengar och vill inte bli asfet)

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Tar morgondagen: 1. Åka till stan med mamma och kolla på min systers utställning. 2. Shoppa 3. Laga mat

7. Beskriv ditt drömutseende.. - tydliga käkben och kindben typ.. hyffsat nöjd som jag är ändå, minus dubbelhakan och mina höfter (jag vet att det bara är att börja träna)

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Amanda Schulman

9. Någon du har kysst - Oliver typ varje dag hela veckan haha.. 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? -  Ja en jättefin kofta jag fick av min morfar när jag var typ 3 bast med nyckelpigor på. Älskar den och minns när jag fick den (sjukt?)

11. Den du senast sov över hos - Oj! Måste nog vara hos Mamma.

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Anabanana (anna)

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ja den är härlig!

14. Vad väljer du, godis eller chips? - Godis! Gillar inte chips med undantag av baconsnacks och pringles

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - När vi var på klassresa och några kompisar till mig började måla en tår under ögat och jag hakde på för att "vara med" och inte ens fattade vad de menades? Känns väl rätt pin.

16. Hur uppvaktar man dig? - Man visar mycket kärlek, ger mig choklad och är nära (mycket pussar, kramar, bli kliad på ryggen osv om man heter Oliver och ska uppvakta! hih)

17. Har du rykten efter dig? - Jag vet faktiskt inte, vore kul att höra nått? haha..

18. Din absolut sämsta egenskap? - Rastlös, snål och feg (alltså snål mot mig själv, hoppas inte jag är snål mot mina vänner.. eller?)

19. Din bästa egenskap? - Att jag oftast vet vart jag står och vad jag tycker. 

20. En låt du är beroende av? - Ansiktet - det brinner

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - som jag fick: "Hemglassbilen kommer till Tallstigen 20 om ca 15 min. Köp för min 200kr få Grillkorv på köpet tom 30/11! Avreg. kundklubb.hemglass.se" 

som jag skrev: "vad ska jag ha på mig på Stephanies examensmiddag?" till Anna

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Anna, vi skulle nog förmodligen ha jävligt kul även om vi var fast där

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Ingen aning, har inget riktigt ex

24. Har du kysst en kompis? - inte kysst, pussat.

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Inte alls ofta faktiskt #tråkig

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? -Tycker det är onödigt men alla gör som de vill.. ganska puckat.

27. Vad hatar du? - människor som pratar såhär (ett exempel) "di sa att de sulle". Vill kräkas i deras mun

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Aldrig haft. Har nog inte behövt vara ifrån Oliver mer än en vecka (vad jag minns?) så jag tror ändå det, om man ses varje helg!

29. Vad handlade din senaste dröm om? -  Oj minns inte de nu, men en jag minns är att Oliver fyllde år och att jag fick en cykel i present (på hans födelsedag, HAHA)

30. Vad väger du? Ingen aning, äger ingen våg.

31. Hur lång är du? - 157 cm

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - En favorit är ju studentfesten 

33. De bästa svenska skådespelarna? - Joel Kinnaman (för att han är så satans snygg och jag är kär i honom i smyg)

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter 

35. Ditt humör för tillfället?- Uttråkad och trött

36. En vacker person? - Amanda Schulman

37. Har du instagram? - Yepp! @mathildaekmark

38. Vem kramade du senast? - tvångskramade Oliver efter maten 

39. Vem träffade du senast? - Oliver utöver honom, mammi

40. När slog du dig senast? - Igår om jag inte minns fel

41. Någon du vill träffa? - Michaela Forni, Dasha eller Amanda Schulman

42. När grät du senast? Några tårar kom förut till portkod 1525, men "på riktigt" var längesen, velat gråta flera veckor men inte fått tillfälle (så skönt att gråta ut ju)

43. Sminkar du dig varje dag? - Nix men börjar göra de hyffsat ofta ändå, tycker det är kul

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Oj, hör ofta att jag är lik båda?

45. Är du helsvensk? - Jag vet inget annat i alla fall 

46. Hur bor du? I lgh med pojkvän  

47. En artist du inte gillar? - Tomas Di leva

48. En artist du gillar? - CALVIN HARRIS

49. Vad är det bästa som hänt dig? -  Wilmer?! Älskar honom så mycket att jag får ont i hjärtat av att tänka på det

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Rik, snygg, välmående, trygg osv osv osv osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0