Eko

 
 
Här ekar det verkligen tomt. Till mitt försvar har jag att jag har jobbat.. och inte känner att det är intressant att skriva om alls. Idag har jag varit ledig däremot och varit hundvakt istället, och det är mer av ett heltidsjobb. In och ut med lilla vappen som ska bli rumsren. 

Hon blev så glad imorse när jag kom till mamma att hon hoppade omkring, ni vet som en galet glad hund? Det har hon aldrig gjort förut (från att ligga och vila till att komma och hoppa av glädje för att sen gå och snutta igen). Min prinsessa.

Annars har mamma lärt mig att laga Torks och äggsås idag, som jag bjöd henne på. Var osäker på hur man gjorde och hon ville gärna hjälpa till och lära mig. Så som belöning fick hon mat! Det är alltid annars hon som bjuder mig på mat så det var roligt att kunna ge något tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0