Hjälp!


 



Det här är alltså våran hall. Helt omöbleringsbar, och rätt tråkig (om jag får säga mitt haha). Jackor och skor har vi i Garderoben (vita dörren på bilden) för att de inte finns någon plats för det någonstans. 

Mitt problem är alltså att jag inte tycker att den är så mysig. Vill gärna göra den lite mer trevlig. Men jag vet inte hur? Den är ju omöjlig. Jag skulle vilja ha någon mysig lampa, alternativt fina ljusstakar eller liknande och ändå lite förvaring som vi har nu.. Varför vi inte ha någon mysig lampa är för att vi inte ha några bra eluttag.
Har ni några förslag på hur ni skulle gjort i denna omöjliga hallen? 

(den där fula telefonen är alltså vår porttelefon och är inte så mycket att göra åt, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0