Stjärnor

 
 

Lite nytt inför julen

Egentligen tycker jag att man kan ha stjärnor året runt, men för mig är det väldigt juligt. Gillar inte för plåttriga saker, för mycket gullgull osv. Jag gillar raka och stilrena puckar. Det är lite min melodi, och de tyckte jag dessa stjärnor var. Detta får nog bli mitt julpynt, kanske någon tomte och min minigran. Det räcker gott och väl att plocka undan sen när julen är över.

Vet dock inte om dom ska stå där eller om jag ska flytt dom till ett fönster eller likande. Men just nu får dom stå där och jag får känna efter vilket plats som är rätt för dem. 

Kommentarer
Postat av: Malin grevåker

Åh vilka fina! Vart är dom köpta? :)

Svar: Tack! :) Dom kommer från ett rum och kök i Karlsborg :)
.

2014-11-08 @ 15:06:01
Postat av: Syrran

Blev Perfa! 👌

2014-11-09 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0