Summerburst 2014


När jag vaknade imorse och såg att AVICII är klar för summerburst 2015, pirret i min mage då. Summerburst är verkligen det roligaste jag varit med om och jag tänker inte missa det nästa år. Om en vecka släpps biljetterna och jag har redan ställt väckar klocka för att inte missa (fattar ni då hur taggad jag är)

Här är i alla fall ett gäng bilder från Summerburst 2014 när jag Anna och Emilia var där. Sinnesjuktkul var de på David guetta och Calvin Harris. Mitt starkaste minne är när jag på 1.57 cm hör (för jag ser inte särskilgt mycket) min favoritlåt Summer med Calvin Harris börjar spelas, blir galen, skriker och hoppas av glädje och killen framför mig frågar om jag vill hoppa upp på hans axlar för att se. Han lät mig säkert sitta där i 20 minuter och det var banne mig dom bästa 20 minutrarna i mitt liv! 

Åh hoppas tiden går fort och jag helt plötsligt står där 12 juni med mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0