Dop / 50-årskalas


Igår var det fullrulla hela dagen. Vid två tiden var det dop för ingen mindre än finaste lilla Isabelle, efter det var det fika i klubbhuset och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var taggad på allt fika. Hade sjukt ont i magen på vägen hem.. 
 
På kvällen var det 50-årsfirande på agendan. Olivers moster fyller år idag så det firades igår med sjukt god mat och bästa sällskapet. SÅ glad att man får vara en del av den familjen. Så himla härliga! 
 
Paulina var väldigt duktig med kameran igår så förhoppningsvis kommer det ut lite bilder från kvällen på hennes eller Alicias blogg som jag kanske kan få sno, eller så får ni gå in på deras bloggar och se helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0