Home sweet home




Ännu en skoldag har passerat. Alltså det är verkligen så roligt! Ångra inte en sekund att jag gjorde detta!

Idag gick vi in på planritning, det var verkligen helt sjukt kul. Med undantag att inga linjer jag gjorde (även fast jag använde linjal!) blev raka så jag fick börja om hundra gånger. 

Så lärorikt också. Varje dag har vi 1-2 olika lektioner, vilket jag tycker är toppenbra. Då fokuserar man verkligen på det ämnet och gör de fullt ut, ingen stress utan man har dagen på sig att göra uppgifterna. 

Väldigt bra arbetssätt tycker jag. Efter skolan sprang jag till kreatima och köpte ett pennfack innan jag kilade iväg till tåget. Skulle egentligen åkt hem till schlätta imorgon, men det blev idag istället. Vill ta tillvara på all tid jag kan med mitt hjärta som jag inte sett på nästan en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0