C3 Mix & Go



 
Den här veckan har ICA kortpris på denna C3 Mix & Go för endast 179:- ! Jag är ju inte sen på att nappa på bra elektronik grejer för en billig peng på ICA. Igår när jag åkte för att handla veckans mat så skulle jag köpa med denna. Men det var tydligen en beställningsvara i Tibro. Vilket jag tycker låter lite märkligt.. Så min älskade syster åkte och haffade en i butiken i Karlsborg.

Man kan även beställa hem den på Icahemma.se för endast 179:- och hämta ut den i butik.
Hoppas jag lyckas göra ett par goda smoothies i den här. Har varit sugen på en smoothiemaskin ett tag. Den ska helt klart testas redan ikväll efter jobbet!

Tips/Recept på era bästa smoothies mottages gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0