Det blir ett par timmar ändå..

 
Skrev ner alla timmar jag jobbat denna månad och då slog det mig, det är inte alls konstigt att jag är stressad 6 av 7 dagar i veckan. Att pussla ihop tre olika jobb och få alla timmar på dygnet att räcka till för familj, pojkvän och vänner är inte det lättaste. Oftast måste jag utesluta de sistnämda vilket är sjukt tråkigt, och det är bara jag som förlorar på det. 

Ibland känner jag mig som en jobboman. Många gånger jobbar jag på två jobb samma dag och det sliter helt sjukt på min kropp. Jag känner mig 8 av 10 gånger otillräcklig. Vill ge 100% på allt jag gör men det bara går inte i längden. Det är så många dagar jag jobbar, åker hem och går och lägger mig direkt för att hinna få sömn. Detta pusslande av alla jobb gör mig ibland tokig. Missförstå mig rätt - Jag älskar att jobba, jag älskar mina jobb, men jag skulle bara behöva ha lite fler timmar på dygnet för att hinna med att leva livet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0