Måndagslista

vad har du på dig?
Svarta mysbyxor och min svartvitrandiga tröja

Hur mår du?
Väldigt blandat. Känner mest för att skrika och gråta.. Tror det är mycket PMS som spökar samlat med annat.

Vad önskar du just nu?
Ett soligt Stockholm och en flaska bubbel med alla jag tycker om

Vad har du ätit idag?
En knäckemacka med skinka, en vaniljkvarg och sprödbakad torsk med potatismos.

Vad ska du göra imorrn?
Jobba och träna

Och på söndag?
Gå på kalas om man blir bjuden på ett sånt (pappa fyller år!)

Vem saknar du?
Mamma, Anna, Stephanie och Wilmer

Senaste köp?
Min träningströja jag visade igår

Vad skrattade du senast åt?
Oliver igår?

Vad grät du senast åt?
Ångest förmodar jag

Vem sov du senast med?
Min oliv

Vad läser du just nu?
Inget

Senast sedda film?
Big Hero 6, BÄSTA!

Vilken svordom använder du mest?
Fan

Vem var den senaste som ringde dig?
Stephanie

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej

senast 3 inkomna sms?
"vi får väl se vad som händer med oss" 
"Hittade ett men det var i Falköping"
"var?"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"ja, Alltid varandra <3"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Samhällskunskap

Vilken är din favoritfrukt?
alla sorters melon

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen?

Vad är du rädd för?
Att aldrig komma någonstans i livet, döden, att skära mig osv osv 

En person du tycker är snygg?
Joel Kinnaman

Blir du lätt svartsjuk?
Nej..

Din favoritkaraktär ur en serie?
Brooke Davis

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Elin

Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska

Vad för sorts killar faller du för?
Vet inte om jag har någon typ.. haha

Vart vill du åka just nu?
Sängen men det blir jobbet istället

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En lägenhet i stockholms innerstad tackar jag inte nej till. Eller en resa.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0