Anastasia Beverly hills Dipbrow Pomade

 

 
Har sjukt länge varit sugen på den här Dipbrow pomaden från Anastasia Beverly Hills. Idag kom den, beställde den från någon utländsk sida (googlade) för att färgen inte fanns i någon butik i Sverige och kostar där 103:- istället för 250:- ganska bra kap ändå.

Har inte hunnit testa den på riktigt, men tog lite snabbt på ena brynet för att se och jäklar vilket pigment. Sitter verkligen som berget också, vilket är bra. Färgen för mina bryn är jag dock osäker på, får försöka hitta någon bra teknik så kanske jag gillar den. Gillar egentligen en grå underton och denna i färgen blond är lite mer gul. Vågade inte ta en mörkare pga de ser jättemörka ut, och denna var också väldigt mörk på faktiskt. 

Vi får se vad jag tycker om den om ett par dagar/veckor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0