Besviken..


 
 

 
Igår åkte jag och mina absolut käraste upp till Stockholm för att hälsa på Karin och kolla vart min skola låg osv så jag slapp springa runt som en yr höna när jag skulle komma upp första skoldagen. Efter att ha chekat läget åkte vi hem till Karin för lunch. Hon bjöd på den godaste soppan jag någonting ätit. Jag gillar i vanliga fall inte ens soppa.

Mitt under lunchen ringer min telefon med ett okänt nr och jag tänker att jag ringer upp det senare, men får då ett sms om att jag ska kolla min mejl. I mejlet står det att min kurs är INSTÄLLD..... Det blir alltså ingen skola för mig och jag är så satans besviken. Känner mig tom och livet känns meningslöst just nu.

Hade sett fram emot att möta våren i Stockholm, att utvecklas och testa på nya saker och framförallt var jag så glad att jag hade puttat mig själv i rätt riktning och vågat göra något annat än att ligga på soffan och pilla naveln och vara bekväm. 
 
Nu är jag tillbaka på ruta 1. Vet inte vad jag ska göra mig mitt liv och vill bara göra något. Känner att jag inte orkar vara kvar i hamsterhjulet. Egentligen är mitt problem att jag vill göra så mycket. Finns många yrken jag skulle kunna tänka mig att jobba inom. Tex. Skulle det var en dröm att bli Inredare, make up artist/hårstylist, Frisör, Nått inom PR, event, eller nått annat där jag får vara kreativ. 

Problemet är att jag inte kan bestämma mig vad nu... Det enda jag vet nu är att jag är besviken.

Kommentarer
Postat av: Julletgullet

Vad tråkigt att kursen blev inställd Martan. Men jag brukar tänka att allt som händer har en mening, även om man inte kan förstå det för stunden. Snart dyker det upp något annat som är ännu bättre än detta! Puss gullet

Svar: Ja.. supertråkigt! Jag tror också allt händer av en anledning men det är alltid svårt att förstå när det bättre inte har kommit än... <3
.

2015-01-21 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0