Hattefnatt


 
Vet ni hur svårt det är att ta bilder på en hatt? SVÅRT!

Detta är i alla fall en utav mina födelsedagspresenter jag fick. Varje gång jag varit inne på modesto har jag provat, kännt och klämt på denna. Jag sa till mig själv att jag inte är "någon hattmänniska" men vem är det, är det inte något man bara bestämmer sig för att bli? 

Jag har bestämt mig för att bli det i alla fall, men just nu ligger den bara och är fin, måste komma på hur jag ska matcha den (tror det blir skitsnyggt med en tunika till våren/sommaren  men nu då?). Jag älskar den hur som helst, världens finaste! 

Kommentarer
Postat av: Betty

Kanske blir bättre bild om du har den på dig. Vi vill se :)

2015-01-03 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0