Kalas


 
 

Idag var det självfallet kalas för min andra havla! Mina fina underbara storasyster. Det bjöds på gofika och trevligt sällskap. Allt man önskar sig liksom. Jag och mamma kom till och med så tidigt att vi kunde bjuda in oss på familjens lunch, score!
 
På bild nr 1 ser ni min "present", Stephanie önskade sig inget av mig ifall hon skulle hitta något hon ville ha när vi åker till Stockholm på tisdag, men man vill ju inte komma tomhänt på kalas och man kan ju inte gå utan blommor till en floristsyrra, (jo det kan man om man tänker köpa dom på ica pga att dom konkurerar ut hennes bransch, men nu gjorde jag det ändå). 
 

Sen har jag spenderat kvällen på jobbet. Är jättetrött och ska nog krypa ner i sängen med en film snart. Det tar på krafterna att vara trevlig en hel dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0