Nyår!


Jag lyser med min frånvaro... igen. Har inte tänkt på bloggen alls.. tills min moster sms:ade och frågade om jag levde. Hoppla hoppla! 

Till min nyårasafton: På 18 timmar hade grabbarna lyckats styra upp en perfekt nyårsfest hemma hos Zlatan med, trerätters (de lyckades beställa catering för 15 pers dagen innan, otroligt!), fyrverkerier, dans, skratt, dricksspel osv osv. 

Igår låg jag och Oliver i sängen och halvsov/gottade oss tills klockan slog 19 (med undantag att vi åkte och käkade på Milan med Anna, Felix och Adam). Det var så skönt att vi båda sa att vi bara ville ligga där i tre dygn till och bara ha det gött. På kvällen kom Anna och Felix hem till oss med massa göttigt för att kolla nya Beck. Dock dog hela filmnet så vi fick kolla på "The maze runner" istället. Sjukt seg och tråkig film. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0