Xlash Eyelash Serum


 
Idag damp den här ner i lådan. Jag är jättespänd på att testa den. Nu tänker ni kanske "skulle inte hon spara?" jo exakt. Det är det som är min tanke. Just nu förlänger jag mina fransar (älskar det!) men det kostar ju ändå en slant varje månad och vad jag läst mig till ska denna Xlash tuben hålla i ca 3 månader = billigare om det fungerar.

Jag köpte den på Xbeuty.se för 133:- (använde rabattkoder). Hoppas verkligen att detta serum fungerar då jag knappt har några egna fransar plus att jag sparar ganska mycket på det.

De jag tycker är jobbigt med ögonfransförlängning (men som man lär sig leva med) är att man inte kan gnugga i ögonen på morgonen, då du gnuggar/river bort fransarna. Annars är det helg fantastiskt och har man råd så varför inte. Vissa går till frisören varje  månad, vissa gör naglar osv. Man väljer ju själv vad man prioriterar.

Lovar att berätta vad jag tycker om den här produkten om ca en månad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0