HJÄLP!

 
Som ni vet (jag vet att jag tjatar om detta hela tiden, haha!) så ska jag på "the golden year gala" med Hannah & Amanda. Jag letar klänning som en galning och vet att det inte är någon panik egentligen, men jag är en planerarmänniska och vill gärna veta hur hela mitt liv ska se ut nu, så jag bara kan ta det lugnt.
 
Hur som haver, hittar inget direkt på de vanliga sidorna som nelly osv, men har hittat ett instagramkonto som heter "Beauty.Queens" där jag har fallit för dessa två ovan. Nu tänker ni säkert "när ska hon kunna använda som där igen då?".. Vet ni, jag är så jävla trött på att köpa klänningar för att kunna använda dom igen, varför kan jag inte bara köpa en jag tycker är sjukt snygg och rocka en kväll? Jag använder sällan alla klänningar jag köper för att "använda igen", för jag vill oftast ha en ny!
 
Dessa två är alltså två alternativ just nu - om någon av dessa - VILKEN?!
(Eller har ni tips på affärer / webshops som har snygga klänningar som t.ex. dessa två så säg gärna till!)

Kommentarer
Postat av: Betty

Klänningen till höger skulle passa dig kanon :) Den andra vet jag inte riktigt då man inte ser hur den ser ut på <3

Svar: Ja den är väldigt mig :D tack <3
.

2015-03-26 @ 19:06:16
URL: http://livetsrondell.blogg.se
Postat av: Anonym

Lätt den högra! den var sååå fin :)

2015-03-27 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0