IKEA


Igår jobbade jag till 10:30, sedan mötte jag upp pappa och åkte till Jönköping och IKEA. Det blev inte så mycket shopping för någon av oss, jag köpte så roliga saker som: 

 Klämmor till påsar
 2 frukostskålar
 förlängningssladd
 ny kabel till mobilladdaren
 
Jag är just nu ute efter en klänning till galan jag ska på i maj. Har svårt att bestämma mig vilket stil jag ska ha, men jag känner att gå på gala gör jag ju inte så ofta, så jag vill gärna slå på stort och glittra och vara glammig.

Har ni några förslag på hemsidor med snygga klänningar som kan passa en gala så tar jag tacksamt emot tips!
 
På kvällen hängde jag med till gymmet, har inte varit där på minst en vecka (men gjort annat), så kände att det var dags. Har verkligen tappat suget de senaste dagarna. Mest för att jag är konstant trött och min hjärna bara känns som ett tuggumi, men jag försöker verkligen att hitta på någon aktivitet och äta bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0