Legday!


Idag stod det ben på schemat. Känner mig inte särskilt stark nu efteråt vill jag lova, men ben är faktiskt ett av mina favorit pass. Ben & mage, de som de flesta hatar, men alla är vi olika.

Älskar att träna med Oliver. Känns så lyxigt att han faktiskt vill ha med mig ibland, vet att många killar (och tjejer) tycker det är lite bökigt att ha med sin respektive pga det är jobbigt att byta alla vikter osv hela tiden men Oliver säger aldrig något om det och hjälper alltid mig när det blir för tungt. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men åh, vad kul! Linus ville inte ha med mig till gymmet härromdagen för jag var "för ovältränad" haha! Avis :(

2015-03-04 @ 08:28:00
URL: http://cmmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0