Louis Vuitton drömmar

Dessa fyra väskor är mina absoluta väsk-önskemål. Innan jag dör ska jag äga minst en av dem. Jag vill gärna ha en Keepall Bandouliére och en Neverfull, gärna matchande, eller en av varje. Jag kan verkligen inte bestämma mig vilket mönster som är snyggast. De klassiska monogrammet eller det rutiga? Tror jag gillar den rutiga Neverfull mest och den klassika Keepall Bandouliére...eller?! Till samlingen vill man ju gärna ha en resväska också men skulle helt klart nöja mig med bara en neverfull.
 
Neverfull är något typ alla har men det är väl förmodligen för att den är så jäkla bra i formen och funkar till allt. Drömma kostar inga pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0