Onsdagslistan

Vad gör du just nu?

Har precis ätit en knäckemacka till frukost och slösurfar lite

Vad ska du göra idag?

Skjutsa Oliver för att hämta sin bil, handla mat, ta dagen som den kommer och gå ut och gå eller träna hemma. 

Hur mår du?

trött som bara fan för att vara ärlig. Ligger 2 månader efter med sömn. Men i helgen är jag ledig en hel helg första gången sen i Januari, ska bli så skönt.

Berätta något roligt som hände i helgen.

Fick träffa min lilla prins som vart sjuk i en vecka. Han gör mig alltid glad och lycklig.

Din favoritprodukt just nu?

Xlash och min CC cream från Lumene

Vad fick dig att skratta senast?

Wilmer igår när vi höll på att busa

Vem smsade dig senast?

Stephanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0