Plattan



 
Igår när jag var ute och gick började jag lyssna på den här dokumentären.Satan i gatan vad ont i hjärtat man får. Det handlar om langningen som pågår på plattan, man får följa några heroinister När missbrukarna själva säger att det som säljs är döden, att man varje dag väntar på ett samtal om att någon man känner inte längre finns.
Hur en kvinna berättar att hennes pojkvän dött i en överdros 4 dagar innan och nu går upp till malmskillnadsgatan för att sälja sin kropp.
 
En fruktansvärd dokumentär men väldigt intressant och lärorik. Jag har svårt att slita mig ifrån dessa dokumentärer när jag väl börjar. Vill bara veta mer. Mer mer mer. Ni borde lyssna om ni inte redan hört den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0