Världens bästa Anna




Igår vad jag ledig, så jag åkte till tandläkaren och fick goda betyg för mina tänder och sen plockade jag upp mig älskade bästa vän. Alltså fy fan vad hon är bra. Ser fram emot ett helt liv med henne.
 
Vi var ute på jakt efter doppresent, vi rekade mest men shit vilken djungel med alla barnprylar det finns. Jag shoppade lite smått och gott som jag tänkte visa lite senare.

På kvällen drog vi på oss träningskläderna och åkte upp till rankås och gick en stund. Älskar rankås, så jäkla sköna rundor där och det är så skönt att gå i skogen, asfalten är ju inte så bra för mina redan kassa knän. Vi belönade oss med 15 minuters solning. En helt perfekt dag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknat dig <3 hoppas dina tankar har klarnat 😍 aldrig fel med en paus finaste Mathilda <3 kram Betty

2015-03-19 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0