Cirkus!

 
 

 








 
En av alla bra grejer med att Wilmer blir äldre är ju alla roliga barngrejer man får anledening till att göra. Så som Cirkus. Satan i gatan var fachinerad han var. Vi var på Cirkus Scott som var i Skövde i helgen och det var verkligen hur bra som helst. Huvudsaken var absolut att Wilmer hade roligt och det tror jag verkligen att han hade. 
 
Passande nog till denna Cirkus så hittade Wilmer min gamla dalmatinhund uppe på vinden när vi rensade och några timmar senare fick vi se livslevande pongos! Han stod länge och bara tittade på dom. haha Gullunge!
 
Mest imponerade var i i slutnummret där 6 crossar åkte omkring i en boll! SEX STYCKEN! Cross SM släng dig i väggen säger jag, herregud vad jag var imponerad, och inte minst stod Robert Bronett i mitten utav bollen medans de andra körde, helt sinnessjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0