Sovrum









 
Alltså hur skönt och mysigt är det inte med en nybäddad säng? Det kan var bland det bästa som finns. Förra helgen när jag var på IKEA passade jag på att köpa nytt påslakan. Har velat ha detta länge men inte direkt prioriterat det då vi inte är i behov utav påslakan, men det är ju alltid kul att kunna variera sig oavsett vad det är, så jag passade på nu när det var prissänkt.
 
Älskar vårat sovrum. Det är nog mitt favoritrum i lägenheten. Jag har någon vision om att det ska vara tavlor hela vägen på sänggalven, men det ska inte vara vilka tavlor som helst utan några speciellt utvalda som betyder något, nu har vi Wilmer min stjärna i alla mörker, och en bild på alla Instagramfoton som finns på mig och Oliver och saker vi har gjort tillsammans.
 
Vad resterande ska vara är helt enkelt upp till framtiden att utvisa. Sen vill jag få in lite mer myskänsla, i from av textilier. Jag skulle vilja ha "hotellgardiner" som går från vägg till vägg hela "fönsterväggen", men pga snedtak i sovrummet vet jag inte riktigt hur man löser något sånt, så vi får väl se hur det blir med det.
 
Och som ni ser, inte minst är hästen på plats och tillbaka i sovrummet. Har saknat den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0