NEW YORK



   

  

   





 
 
   



 
   
 
 
Alltså wow New York! 

Vart ska jag börja?
Den staden har tagit mig med storm. USA har tagit mig med storm.

Igår när jag kom hem kände jag bara att jag ville tillbaka.
Jag har inte längtat hem en enda sekund.

Första dagen gick vi mest omkring för att bekanta oss med staden, och få lite koll. 
Vårt mission för dagen var att fixa biljetter till Lunkans match, men det var tyvärr helt slutslålt.
Dock helt förståligt då det var dagen innan slutspelet.. 

Det blev givetvis en sväng till omtalade Macy's, strykjärnshuset, rockefeller center, Central park
och avslutningsvis middag på how i met your mother puben McGee's Pub.

Dag 2 kommer imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0