Personlig Almanacka

 
När jag diskar lyssnar jag alltid på en podd. Idag blev det Mathilda & Andreas blogpod och ämnet var prioriteringar. De pratade om hur de tycker man ska prioritera i vardagen med skola och jobb osv. Deras nyckel var att planera långt i förväg i en almanacka. Jag köpte en Almanacka i början av året för att underlätta för mig själv, men den har liksom inte riktigt kommit till användning. Så nu slog jag slag i saken och gjorde en personlig almanacka med egna bilder, och bestämde vilka färger, kolumner osv jag ville ha i den.

Det känns som att det kommer bli så mycket roligare med den och jag hoppas verkligen att den kommer till användning. Jagg är en person som ofta planerar i huvudet och blir de för mycket så blir det kaos och då ställer jag typ in allt. För att jag inte har koll. Så nu är det skärpning på den fronten (hoppas jag). Jag gjorde den på www.personligalmanacka.se och längtar verkligen tills jag får hem den. Om inte annat var den rolig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0