TACOS!

 
ÄLSKAR TACOS! Det är typ bland det bästa jag vet att äta.

Idag har jag haft en riktigt pissig dag faktiskt. Har känt mig låg och efter papperkaoset som jag till stor del nu har löst (SÅ SKÖNT!), men ännu inte är helt klart med, så la jag mig i sängen ihop kurad till en liten boll. Jag hade inte ätit något på flera timmar och de resulterar ju i att man bara blir ännu lägre och deppig.
 
Kom inte iväg till ICA förens halv sju... helt tom i magen. Har ni tänkt på detta "skryt" om att man bara ätit en godis eller liknande. Jag äcklas av det. Kroppen mår så jävla dåligt av att inte äta regelbundet och förstörs utav det, och att jag som nu fått svinbra matrutiner bara hamande i någon jävla koma och inte åt på 8 timmar... BLÖ! Nya tag imorgon! 
 
Alla har ju såna skitdagar, det förstår man ju, men att äta är det viktigtaste utav allt. Imorgon blir det som vanligt, frukost, mellis, lunch, mellis, middag! (och om ni nu är rädda för att bli tjocka, ät BRA mat regelbundet och träna så löser sig den punkten) 
 
(detta är en notis till mig själv att aldrig hoppa över maten igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0