9 Oktober

Vart ska jag börja? Väldigt mycket som snurrar i mitt huvud nu. Det var det även innan jag var iväg på en medial konsulation tidigare idag. Innan var de mest tankar om i fall att jag inbillat mig vissa saker, eller om de var så. Nu fick jag allt bekräftat och nu är det andra tankar som snurrar. Lyckotankar. Så skönt att få lite ordning där inne. 

Detta kan ju tyckas vara lite hokuspokus, och även jag tvivlar på sånt här ibland men samtidigt inte. Det var så spännande och härligt att vara där. Ville liksom inte riktigt gå där ifrån. Vet inte ritkigt vad jag ska säga med det här. Är för mycket för mig själv för att ens förstå vad som hänt idag. Kanske återkommer till det här ämnet någon annan gång när det lagt sig lite! 

Kommentarer
Postat av: Betty

Vad var det för konsultation? Jag ska till ett medium 1 nov :) ska bli så spännande :)

Svar: Det är nog samma som du ska på! :)
.

2014-10-16 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0