Delicato


 
Idag har Oliver varit hundvakt åt Tessy för att mamma haft ärenden i Lidköping. Ska inte sticka under stolen med att jag blev överlycklig när vi fick en sån här burk av henne. Är verkligen en sockerpundare ut i fingerspetsarna och det är inget jag vill vara.. men..... Det är ju så gott!

Idag skiner solen och att mötas av världens gulligaste hund när man öppnar dörren gjorde bara denna fredag ännu härligare. Blev dock besviken när jag enbart fick 3 minuter egentid med Vappelino.. men det kommer fler dagar. Åh vad jag älskar denna hund. När jag tänker på att hon ska bli en stor hund hugger det bokastavligt talat i mitt hjärta (japp, jag är sjuk i huvudet som ens tänker på de nu).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0