Fynd!

 
Idag har vi gjort ett fynd. Vi har pratat om att skaffa en kapselmaskin för att de delvis är snyggare än en kaffebryggare med även för att det är smidigare för att Oliver är den enda som dricker kaffe i detta hem, men gör det inte pga att det känns onödigt att sätta på en kanna när det bara är en person som ska dricka. 

Så igår när jag var inne på ICA Maxi i Skövde såg jag denna fina pingvinen för 249:- jag trodde inte på det och gick vidare. Ångrade mig hemma att jag inte frågat om detta pris stämde, så jag började kolla runt och det stämde! TVÅHUNDRAFÖRTIONIO KRONOR?! Bad min älskade moster Betty som skulle komma på lunch idag att svänga förbi och köpa en och sagt och gjort gjorde hon det. Bästa moster Betty.

Så nu kanske jag ska lära mig dricka kaffe? Testade en latte och de går nog ann med socker i men ... annars får det blir choklad för frökens del! 

Kommentarer
Postat av: Betty

Tack för lunchen :) tar nog gärna choklad oxå istället för det läbbiga kaffet <3

Svar: Testade Chai latte nyss, det var gott! <3
.

2014-10-16 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0