Glossybox

 
Idag beställde jag hem en Glossybox. Tänkte att jag eventuellt kunde göra en unboxing video när jag får hem den.. Skulle det vara kul eller pinsamt? (haha, tar fram skämskudden redan)
 
För er som inte vet fungerar Glossybox som så att:
Den kommer en gång i månaden (slutet), då får du hem en väldigt fin box med 5 olika skönhetsprodukter. Perfekt om man vill testa lite nya saker men inte vet riktigt vad man vill testa, eller om man är ute efter att hitta en ny storfavorit. Är även en superbra present, kanske till och med studentpresent? Man kan välja om man vill beställa en löpande prenumeration eller om man vill prenumerera i 6 eller 12 månader, så att ge bort det en sån prenumeration varar ju hyffsat länge och är en ny present varje månad.
 
Det går att beställa det här!
Så peppad på att få hem min nu! Älskar att testa nya produkter.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gör en video, Mathilda! 😍😋

2015-04-12 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0