Morning!


Halloj alla godingar! 

Nu har jag äntligen jobbat klart det mesta utav påskhelgens jobb. Bara ett pass kvar för dagen sen är jag välförtjänt lite ledig. Ska bli så skönt. Igår när jag var ensam hemma sa min mamma "njut av att det är lugnt och skönt hemma och vila nu", men vet ni, det kliar i min kropp när jag inte har något att göra. Jag är så uppe i varv pga att jag jobbat så satans mycket det senaste så blir det lugnt i 5 minuter blir jag stressad och måste få saker gjorda. 
 
Men den här veckan ska jag verkligen försöka göra saker jag njuter av, så som att gå ut och gå, lyssna på en podd, vara med min mamma osv! Ska bli så härligt! (jinxar väl ledigheten nu och får jobba resten av veckan.. ih!)
 
NU: Frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0