Xlash recension


För dryg två månader sedan började jag med Xlash. Var väldigt skeptisk till produkten, men det får jag nu äta upp. Jag började med väldigt korta fransar, nästan oexisterande. Innan jag hade fransförlängning hade jag inte så korta som då, det är jag 100% på. Det är först nu jag känner att jag börjat få lite längd på dom (alltså längre än vad de brukar). Jag hoppas fortfarande att de går att få dem liiite längre, men kommer de inte gå så är jag faktiskt nöjd som det är nu. Upplever även att fransarna är mycket tätare än innan. Känner mig nästan förbluffad över hur denna produkt fungerat. 
 
Jag tycker faktiskt att Xlash är värt varenda krona. De har även ofta mycket erbjudande som man får nästan jämt rabbaterat pris. Man kan ju aldrig garantera att allt funkar på alla för alla kroppar är olika och regerar på olika sätt, men detta har varit alla rätt för mig. Detta är lätt en skönhetsprodukt jag inte kan leva utan. 
 
5 av 5! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0