10 saker ni inte visste om mig!

  • Jag är långsint

  • Önskar att jag kunde spela piano och rida

  • Jag älskar doften utav purjolök samt stekt lök

  • När någon rekomenderar en film för mig utan att jag frågat om det så vill jag inte se den, "bara för att".

  • Jag tycker att min födelsedag är den viktigaste dagen på hela året

  • Är sjukt rädd för katter. När jag var i Turkiet i sep började jag gråta när en katt satte sig under min stol och sprang allt jag hade till mitt rum

  • Får ont i magen när det ringer i telefonen

  • Tycker inte om att gå och lägga mig/åka hemifrån när jag vet att det är stökigt hemma
    (mycket medveten om att det är JAG som stökat ner)

  • Sover bäst om rummet är helt mörkt och ingen tv (händer sällan att jag somnar så då min pv inte kan sova utan tv)

  • Jag älskar smink. Är väldigt dålig på det, köper det sällan, använder det inte så mycket, men kan sitta i TIMMAR och kollar på sminktutorials på YouTube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0