Favoritparfymer!



De här två parfymerna är helt klart mina favoriter. Den första som är från Viktor & Rolf har varit min vapendragare i över ett års tid. Älskar den. Köpte den på flygplatsen i Turkiet när vi hade varit på en helt fantastisk resa med Olivers släkt. Köpte den största och tänkte att jag aldrig skulle kunna ta slut på den. Har använt i princip varje dag och än är det kvar är slurk.

Nr.2 Kommer från Clean och denna fick jag i julklapp av Oliver. Den är verkligen en perfekt vardagsparfym och luktar också väldigt gott! Jag var tidigare varit en utav de som inte gillade clean så mycket, förmodligen pga att den osade som bara den när jag jobbade på Inflight. Det var dock den blåa parfymen. Men denna älskar jag! Nu är detta den jag använder nästan varje dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0