Random frågor

Lite randomfrågor jag tog från Annicas blogg!


1. Har du ett par rosa string?
Nej, äger inte ett enda par faktiskt. Sjukt obekvämt så fattar ej varför jag ska ha det.

2. Vem var den senaste du pussade? 
Oliven

3. Gillar du någon nu?
Alltså jag gillar massor med människor.. men om det är "gillar" som i mer än vän/familj så Oliver givetvis.


4.Vad gjorde du inatt?

Kollade på TV, spelade Candy crush soda till 03:30 typ och sen sov jag


5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 

Självklart? Kanske inte till en början men så småningom kan man ju liksom inte dölja de.. haha 


6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Vilken tjej hade inte blivit?...


7. Klackskor eller sneakers? 
Älskar båda men i mitt oglamourösa liv finns det inte så många tillfällen att bära klackar så får välja sneakers.


8. Kjol/klänning eller jeans?
Klänning!


9. Äkta hårfärg?

Föddes blond, och är väl nu.... råttfärgad..


10. Nuvarande hårfärg? 

Ombre, naturligt i botten, blond i längderna


11. Frisyr?

Rakt, halvlångt hår


12. Skostorlek?

36, 35 på converse.


13. Civilstatus?

Förlovad


14. Har du någonsin vart kär?

Ja, i över fem år! 


15. Tror du på kärleken?

Självklart! 


16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?

Av en kille.. nje inte direkt.


17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?

Hoppas inte?


18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?

Nix


19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?

Ja.. faktiskt. Rädd för att bli sårad


20. One night stand eller förhållande?

Förhållande.. det andra är jag inte direkt berest i.


21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?

Svårt.. festar inte så ofta..men när det blir en sjukt lyckad fest så är det sååååå kul. 


22. Telefonkontakt eller face to face?

face to face isf.. älskar ju sms annars..


23. Har du någonsin velat ta livet av dig?

Nä.. men vissa gånger jag har haft ångest så har jag önskat att bli påkörd av en il för att få känna någonting annat än ångest. (sjukt i klara ögon, jag vet...)


24. Har du någonsin gått på bio ensam? 

Nej.. Men egentligen skulle jag inte tycka det var konstigt.. men pratar ju inte med någon ändå. 


25. Saknar du någon just nu?

Tråkigt svar, men nej


26. Är du glad?
Känner mig neutral. 


27. Gillar du någon just nu?
För andra gången.. ja!


28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 

Haha! Ja, en gång när jag och Matilda var i nässjö och drack sprit i ett parkeingshus?.. oklart


29. Har du hund? 

Jag har ingen hund, men min låtsaspappa har så jag har alltid haft en hund under mitt uppväxt


30. Tror du på spöken? 

Ja.. från dag till dag. Jag ser ingen logik i att det skulle finnas, men ibland känner jag att det finns. 


31. Skulle du vilja väga mer?

Nej, men siffrorna spelar inte så stor roll men jag vill känna mig bekväm i min kropp och må bra.


32. Skulle du vilja dricka dig full nu?

Nej..


33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?

Ja, det händer typ varje dag


34. Kan du vara på en fest utan att dricka?

Ja det har hänt ett par gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0