Finbesök


 
Hallå!
 
Idag har jag jobbat till 14:30, sen åkte jag till Ica i Tibro för att handla lite och hämta ut paket. När jag kommer fram till kassan är mitt kort borta, åker hem, letar i jackan, i väskan, i bilen, i kläderna jag hade på mig igår när jag använde det sist.. spårlöst försvunnet.. 

När jag i kassan inser med alla varor på bandet, att mitt kort var borta, ville jag lägga mig på golvet och gråta, men mitt i allt kaos ringde mamma och sa att hon och Stephanie kom på middag så de var bara ta fram sparkontanterna och åka och handla mat. Som tur var la jag mig och krälade på marken och där, långt under bilstolen på snedden på golvet ligger kortet, pjuh!

Kebab och pitabröd blev det till middag och givetvis när man får finbesök så köpte jag med mig lite fika. Mysigt att dom kom, dock känner jag mig ledsen idag och lite tom, så jag var nog inte så roligt sällskap egentligen, men det var skönt att inte vara ensam!



Kommentarer
Postat av: Betty

Varför känner du dig ledsen och tom? Har det hänt något särskilt? Kramar i massor

Svar: Nej det är just det, att det inte är nått.. så jobbig känsla! :) Det är säkert vädret!
.

2014-11-11 @ 20:54:59
URL: http://livetsrondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0