Ostron





Idag har vi testat ostron. Jag har länge varit sugen på det så vi beställde det till förra veckan men de kom inte pga någon anledning, så  idag kom de istället. Det var väldigt intressant, det smakade som alla säger - hav. Vi tog några råa (jag tog två, de andra en var) och sen gratinerade vi några. Jag tyckte nog om de råa bäst. Tycker det mest var svårt att smälta att man hade ätit det och att det faktiskt inte var äckligt.. 

Nu kan jag checka av de på min lista. Tror dock inte det var sista gången i mitt liv jag åt det.

Kommentarer
Postat av: Betty

Haha, vems är pankisarna? Tänkte Oliver först men antar att det är Wilmers. Jag vill oxå prova ostron någon dag. Kan vi ordna det? Kram

Svar: Givetvis Olivers ;) haha nej då det var Wilmers! Klart vi kan göra det :)
.

2014-11-06 @ 20:27:37
URL: http://bettysrondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0