Glassplitter

 
Måndagmorgon. Startar...sämst? Tröttare än tröttast när jag vaknar men tänker att: "Lika bra jag går upp nu så hinner jag städa lite innan jag åker till stan med Anna.." Började byta sängkläder och mitt i det kommer jag på den briljanta idén att "jag ska vädra lite också, det gör gott!" 5 sekunder senare.... har jag av misstag råkat putta ner min minivas i golvet = glassplitter på hela sovrumsgolvet... 

Varför är jag alltid så klumpig? Jag förstår inte.. Det känns som att någon vill jävlas med mig konstant och jag blir så arg. Sover med en T-shirt nu för tiden för att jag fryser så (tycker det är väldigt kallt i vår lägenhet) och lika så igår, somnar jag med en tröja, men vaknar utan? Jag skulle ju aldrig med vilja ta av mig tröjan när jag fryser? OCh i förrgår natt var jag uppe och vandrade.. gick på toa osv. VA?! Det här är ju inte jag. Vem har jag blivit dom senaste dygnen?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0