Livet

Är så kluven. Kluven på livet. Funderar på vad jag ska göra mitt liv och för ett par veckor sedan kom jag över en PR-assistent kurs. Älskade min praktik som projektassistent på banken och känner verkligen att det är något jag skulle kunna tänka mig att arbeta med i framtiden. 

Problemet: Jag är snål. Utbildningen kostar 16 880:-, är i Stockholm 1 dag i veckan och tänker då givetvis pendla = dyrt. 

Om jag bara kunde få en liten inblick i framtiden om att jag skulle få ett jobb inom detta när jag är klar och tjäna mycket pengar, då hade det varit ett enkelt beslut. Att jag hade vetat att det vore värt det. Men det är väl det som är livet? Att man lär sig av sina misstag..
 
Vilka i-landsproblem man har.. men just nu känns detta störst i världen för mitt huvud. SÅ mycket som snurrar där inne. 
 
 

Kommentarer
Postat av: BettyBetty

Måste bara säga Mathilda om du är snål så tänk så här "will you look back on life and say I whish I had or I'm glad I did" Detta är ett av mina favorituttryck :)

Svar: Du är så klok, älskade moster betty <3
.

2014-10-26 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0