Lördag

Här ekar det tomt! Detta beror på att jag har jobbat hela helgen + tränat och varit på kalas. 
Jobbade till 10 igår, sen mötte jag upp Maja på gymmet och tränade lite och det vill jag säga, det känns i magen.
BIG TIME alltså.


Sen åkte jag hem och vilade upp mig inför Olivers underbara mormors kalas. Tänk att det är ett helt år sedan vi var i Turkiet på det vackraste och härligaste stället jag någonsin varit på. 5-stjärnigt lyxhotell med 12.000 m2 pool, spa, gym, bowling, klubb, 12st barer, middagar med helt sjuka mängder mat. Då mådde man! Ska jag någonsin mer tillbaka till Turkiet så är det defenetivt dit! Resten av Turkiet känner jag mig klar med.

 Med rosett i håret var jag kalasredo!

Kom hem vid 22 tiden igår och då var det bara bums i säng då jag skulle jobba kl 7 imorse igen.
Det känns helt galet att gå upp när det fortfarande är mörkt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0