Starstruck


Varning för att folk tycker jag är larvig nu...

Men alla har väl någon kändis man känner att man verkligen vill träffa innan man dör eller likannde. Hannah & Amanda är just sånna för mig. Önskar ofta att jag var i deras ålder och fick vara deras bästa vän (eller bara enkelt deras syster). Blev helt paff idag när jag såg att "Hannahwidell har gillat ditt foto", min tanke var "det känns bekant, och 2 sekunder senare "MEN SHIT DET ÄR JU HANNAH!!" Sen kommer Amanda och då dog jag smått inombord. Älskar Amanda (hannah också) men jag känner mig mest lik Amanda. När jag är ledsen, när jag är glad, när jag funderar, när jag städar, när jag åker bil, när jag sminkar mig, då är dom i mina lurar (japp jag lyssnar på avsnitt flera gånger). Åh jag känner mig så lyckligt nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0