100 frågor!

1. Hur gammal är du om fem år? 26 ska fylla 27.. #åldersnoja
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen hittills.. men det kommer att bli dem på tåget :)
3. Hur lång är du? 156,5
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Johan Falk - Slutet BÄSTA!
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Stephanie
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Självklart + hjärt-emoji och en ledsen-emoji (vet ej hur man lägger till dom i bloggen via mac:en, någon som vet?)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, men jag har blivit så lat att jag inte svarar på sms så vill man få något sagt är det lättast att ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår :)
11. Vilken ögonfärg har du? Jag har ett blått öga och ett grönt med lite brunt stänk i det andra
12. När vaknade du i dag? 05:50
13. Vilken är din favorit julsång? all i want for christmas is you
14. Vilken är din favoritplats? Stockholm alla dagar i veckan, men alla platser med min oliv är underbara
15. Vilken plats föredrar du minst? toaletter på tåg och flyg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror att jag har 1-2 barn och har hittat ett jobb som jag trivs bra med :) Hoppas att jag tjänar mycket pengar också
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Michael Jacksson, drömde mardrömmar att han låg under min säng och en dag när jag städade där låg ett tidningsomslag med honom där
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Fisan! Roligaste ungen i stan
19. Hur stor är din säng? 180 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, vanligast är bara i trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? Bara i västra götaland
24. Vilka städer har du bott i? Mölltorp och Tibro
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota, hatar strumpor!
26. Är du social? Det får jag nog lov att säga :)
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry's Phish Food
28. Vilken är din favoritefterrätt? Vad som helst med choklad nästan
29. Tycker du om kinamat? Älskar!
30. Tycker du om kaffe? Älskar Caramell Latte
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Sover alltid på högersidan
33. Kan du spela poker? Nix
34. Tycker du om att mysa/kela?  Lite för mycket!
35. Är du en beroendemänniska? Jag tror faktiskt det!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag känner inte, men min farbror som gick bort när pappa var liten och jag delar födelsedag, ville alltid åka och säga grattis till honom när jag var yngre.
37. Vill du ha barn? Ibland ja ibland nej, men oftast ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag fick en allergisk reaktion från något fortf okänt och halsen svullnade upp
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Älskar havet men hatar stranden
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och inredning
42. Äger du dyrbara smycken? Nej, det dyraste är nog något Snö of Sweden
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? TeenMom och Svenska Hollywoodfruar
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sofia! Skrattar åt/med henne bara jag ser henne
46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? Marimba tror jag, standard på iPhone tror jag?
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, finns massor hemma hos mamma!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En man i sätet framför mig på tåget
50. Flirtar du mycket? Nej jag är inte alls intresserad av någon annan än Oliven
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, fyllde på spolarvätska första gången för 2-3 veckor sen
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, peppar peppar
53. Vilken var den senaste boken du läste? Elsa böckerna av Sofi Fahrman
54. Läser du dagstidningen? Nej, väldigt sällan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix
56. Dansar du i bilen? Händer!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev till en punkt på Olivers packlista
59. När var du i kyrkan senast? i April
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hade nog ingen där faktiskt
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt.. fy fan hatar tält
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ingen aning
63. Vad lyssnar du på just nu? ett skrikande barn
64. Har du varit med i tidningen? Ja 
65. Vad är det konstigaste du ätit? Ostron
66. Vem såg dig naken senast? Oliver
67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit och rosa
68. Hur imponerar man på dig? Man är omtänksam
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Antingen sväljer jag det själv, eller ringer mamma
70. Har du någon piercing? Jag har i öronen och naveln
71. Din största vinst? 60:- på en triss typ
72. civilstånd? Förhållande
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, twitter, och instagram
75. Ångrar du någonting du gjort? Det är mycket jag ångrar men man lär sig av sina misstag
76. Hur gammal är din pappa? Oj, 60+ ?
77. Vilket är ditt drömjobb? Jag vet faktiskt inte, något som ger mycket pengar
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Köpa en lägenhet och leva livet
79. Vad har du haft för husdjur? Hund, katt
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag känner mig ofta ensam, vill gråta minst 1 gång om dagen, och är rädd för att ses som snål
81. Svär du ofta? Ja tyvärr, vill sluta
82. Sverige när det är som bäst? Maj, juni, juli och augusti
83. Kan du åka slalom? Nej
84. Vad har du ätit i dag? En glass och godis
85. Vad har du för utbildning? Gymnasia hittils
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina kinder gillar jag
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Hakan
88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är driven och lättlärd
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag kan inte säga nej 
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ingen
91. Saknar du någon? Ja Oliven
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Jag tycker det är det viktigaste av allt typ
93. Vad gör dig ledsen? När man känner att man kämpar och ger så mycket men inte får något tillbaka
94. Vad gör dig glad? När hårt jobb lönar sig!
95. Har du varit gift eller förlovad? Jag är förlovad
96. Vad ska du göra i helgen? Jag har jobba, ta vara på tiden med Oliver och gå ut och äta med mina icakompisar
97. Vad är det knasigaste du gjort? Kan inte komma på något knasigt just nu
98. Vad har du för laster? Chocklad
99. Vem är din förebild? Alla drivna människor som vågar gå sin egen väg
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Sätta på musik och längta tills tåget är framme så jag kan gå och köpa mig en macka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0