Visual merchandiser





Hej fellas! 

Det har hänt lite sen sist. I torsdags fick jag reda på att jag kommit in på en skola jag sökt i Stockholm, så de var bara snabba puckar att hitta någonstans att sova första veckan. 

Nu har de löst sig med sovplats under skoltiden men söker fortf efter en egen lägenhet här (så vet någon något att hyra tar jag tacksamt emot tips!)

Jag har alltså på börjat en visual merchandiser utb här i Stockholm och första dagen var igår. Sjukt spännande och rolig första dag var de med lite basuppgifter. Svårt men roligt! Hoppas den kreativa delen av hjärnan börjar arbeta asap! 

Så skönt att äntligen bryta vardagen och göra något annat än samma gamla vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0